Zprávy
Oblíbená fotosoutěž začíná, vyhrajte upomínkové předměty z akce!
Podařilo se vám na letošních Dnech NATO v Ostravě & Dnech Vzdušných sil AČR udělat správnou "atmosférickou" fotku? Pokud ano, můžete díky tomuto snímku vyhrát v naší fotosoutěži věcné připomínkové předměty.
Obecná pravidla fotosoutěže zůstávájí podobná jako v předchozích letech. Opět může každý soutěžící zaslat až tři snímky bez omezení velikosti. Vybírat by měl především takové, které podle něj nejnápadněji a nejlépe vystihují atmosféru na Dnech NATO v Ostravě & Dnech Vzdušných sil AČR, protože právě toto je jediným kritériem pro hodnocení. To tradičně provede komise složená ze zástupců sdružení Jagello 2000 a spolupracujících fotografů a grafiků. Na snímky od návštěvníků se těšíme až do 18. října 2015. Posílat přitom mohou nejen fotografie z areálu na mošnovském letišti, ale rovněž z ostravského Minikina Kavárna, z besed s piloty v Knihcentru, či i jinak tematicky spojených s akcí.
Každoročně jsou některé příspěvky vyřazeny kvůli tomu, že neodpovídají pravidlům. Dejte si prosím pozor, aby fotografie byly opravdu v příloze (ulehčuje to zpracování došlých fotek) a aby byly uvedeny správně Vaše kontaky i všechny další náležitosti.
Snímky budou anonymně vyhodnoceny a výsledky soutěže vyhlásíme nejpozději 6. listopadu 2015 na těchto stránkách. Předání cen poté proběhne individuálně po dohodě s výherci, kteří budou informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.
Pro inspiraci, jaké snímky posílat, se můžete podívat na vítěze předchozího ročníku.
Plná pravidla fotosoutěže:
- Organizátorem fotosoutěže je Jagello 2000.
- Fotosoutěže se smí zúčastnit všichni návštěvníci Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR 2015 (dále jen "akce"), vyjma oficiálních fotografů akce a zástupců Jagello 2000.
- Účastníci musí být autory fotografií a musí zaslat své fotografie elektronicky na e-mailovou adresu [email protected], a to do 18. října 2015 včetně.
- E-mail musí mít předmět zprávy „Fotosoutěž“. V těle zprávy musí být uvedeno plné jméno účastníka, jeho e-mailová adresa, poštovní adresa a telefonický kontakt.
- Každý účastník smí zaslat maximálně tři fotografie. Fotografie musí být ve formátu jpg a musí být připojeny k e-mailové zprávě jako příloha. Fotografie musí být pořízeny na letošním ročníku akce, včetně kteréhokoli jejího doprovodného programu.
- Organizátor fotosoutěže automaticky vyřadí účastníky, kteří nedodrží tato pravidla.
- Zasláním fotografií účastníci souhlasí s tím, že je organizátoři smí použít k propagačním účelům a uveřejnit je na oficiálních internetových stránkách akce i na sociálních sítích.
- Fotografie budou posouzeny porotou složenou ze zástupců organizátorů, profesionálních fotografů a grafiků, kteří vyberou tři nejlepší snímky. Jediným kritériem je nejnápaditější a nejlepší zachycení atmosféry akce. Všechny soutěžní fotografie budou též umístěny na facebookovém profilu akce a snímek, který bude mít 5. listopadu ve 12:00 nejvíc označení "To se mi líbí", získá Cenu veřejnosti.
- Výsledky budou vyhlášeny 6. listopadu 2015.
- Autoři tří nejlepších fotografií a autor snímku s Cenou veřejnosti obdrží odměny v podobě propagačních předmětů z akce a od účastníků a partnerů akce.
Na viděnou
na Dnech NATO v Ostravě
& Dnech Vzdušných sil Armády České republiky!
Generálním partnerem Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR je společnost